Voorbereidingen - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annette Dekker - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annette Dekker - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Annette

22 Januari 2014 | Nederland, Dronten

Lieve Lezers,

Ruim een week voor vertrek zijn 90% van alle voorbereidingen getroffen. Jacko is zich nog mentaal voor aan het bereiden om 4 weken van huis te zijn. Gelukkig heeft hij dit met zijn studiereis al even kunnen oefenen. Annette is als reisleidster Argentinië nog druk bezig met de laatste pagina’s lezen van de Lonely Planet.
Het echte aftellen is nu begonnen: over ander halve week worden wij op Schiphol verwacht voor onze vlucht naar Buenos Aires, daar waar onze reis zal beginnen. Om een indruk te krijgen naar wat voor veilige stad wij gaan kun je beter NIET op zoek gaan naar de aflevering van Scam City - Buenos Aires.
Vervolgens zullen wij op familiebezoek gaan in Córdoba. Waarna wij in noordelijke richting reizen via Salta naar Iguazú om even goed te douchen onder de waterval. In de Amazone moeten we namelijk een week zonder.
Onze laatste dagen zullen we feestelijk doorbrengen tijdens het bruisende carnaval van Rio de Janeiro.

Tijdens deze reis hopen we jullie enkele keren op de hoogte te houden via deze blog.

Groetjes,
Jacko en Annette

• 22 Januari 2014 - 22:22

Loes:

Heee Annette en Jacko! Ik wens jullie alvast heeeel erg veel plezier en op de hoogte gehouden worden zou erg leuk zijn ;) geniet er van!!! Liefs van mij