We gaan nog niet naar huis .. nog langer niet - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Annette Dekker - WaarBenJij.nu We gaan nog niet naar huis .. nog langer niet - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Annette Dekker - WaarBenJij.nu

We gaan nog niet naar huis .. nog langer niet

Door: Annette Dekker

Blijf op de hoogte en volg Annette

16 Juli 2011 | Argentinië, Córdoba

Zoals de titel van dit verslag al zegt, ik ga nog niet naar huis. Eigenlijk zou ik donderdagmiddag om 5 uur weg gaan. Maar door een vertraagde vlucht naar Chili zou ik mijn volgende vlucht naar Madrid missen. Vandaar dat me de optie werd aangeboden om een nachtje in Chili in een hotel te blijven of een extra nachtje 'thuis' in Córdoba. Ik koos natuurlijk voor de laatste optie om zo niet alleen in chili rond te hoeven dwalen. Ik zou de zelfde vlucht nemen maar dan een dagje later.
Dus ik ging gisteren weer met kriebels in het buik naar het vliegveld, alles goed, koffers ingecheckt, geen extra geld hoeven te betalen voor m'n 2e koffer, alle tickets binnen, nog even een laatste koffie drinken voor ik weg ga. Net toen we op wilde gaan staan voor het afscheid kwam een aardige juffrouw aanlopen om me te vertellen dat m'n vlucht weer zodanig vertraagd is dat ik weer niet kon gaan. Weer dezelfde optie: Chili of Córdoba. Mijn (host)ouders maakte meteen duidelijk mij gewoon weer mee naar huis te nemen. Zo gezegd zo gedaan. Ik lig weer in m'n bedje wachtende tot ik in slaap val.. Morgen zal ik de vroege vlucht om 11 uur nemen om zo zeker te zijn om op tijd op Chili aan te komen. Ze hebben me beloofd voedselbonnen te geven om zo mijn +- 6 uur etend door te brengen haha.
Ik zal zondag rond 18.20 aankomen op Schiphol als alles goed verloopt (laten we het hopen!!)

Dikke kus
Annette

  • 16 Juli 2011 - 05:08

    Flor:

    Esperemos que esta vez asi sea :)

    A ver si paramos con esto de la 'afscheid nemen' por que es insalubre haha.

    Fuerzas.
    xx.

  • 16 Juli 2011 - 09:07

    Jack En Coby:

    En wij maar weer de vlag strijken.
    Je lijkt Heintje Davids wel, die nam ook iedere keer afscheid, maar kwam wel weer steeds terug :-))))
    Wij kijken vol verwachting uit naar je thuiskomst!!
    Sterkte met nog een afscheid.

  • 16 Juli 2011 - 17:49

    Annette:


    Beste familie en vrienden,
    Ik wou bij deze even doorgeven dat ik veilig op Chili aangekomen ben.
    Ik heb nog zo'n 4 uur te wachten voor mijn vlucht naar Madrid.
    Alles goed met mij, net heerlijk geluncht en nu aan de koffie.
    Morgen verwacht ik om 18.20 met vluchtnummer IB3250 op Schiphol aan te komen.
    Tot snel
    Kus Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette

Actief sinds 27 Maart 2010
Verslag gelezen: 909
Totaal aantal bezoekers 29312

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Argentinië-Brazilië

19 Augustus 2010 - 15 Juli 2011

jaaruitwisseling naar Argentinië

Landen bezocht: