Druk met voorbereidingen - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annette Dekker - WaarBenJij.nu Druk met voorbereidingen - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annette Dekker - WaarBenJij.nu

Druk met voorbereidingen

Door: Annette Dekker

Blijf op de hoogte en volg Annette

25 Juni 2010 | Nederland, Dronten

Lieve iedereen,,
Vorige week heb ik het verlossende woord gekregen: ik ben geslaagd! Nu kan alles officieel doorgaan. En dat moest ook wel want ik had de week daarvoor de reis al geboekt. Dat houdt in dat ik 19 augustus 2010 zal vertrekken naar Argentinië, het land van de tango, ASADO, empanadas en voetbal.
En afgelopen week heb ik een presentatie mogen geven voor de Rotary Club Dronten. Hier mocht ik vertellen wat mijn plannen en verwachtingen zijn voor komend jaar!
Hasta Luegoooo<3

  • 06 Juli 2010 - 22:20

    Tiny V.d.Laan:

    Ja, ik ga je volgen hoor via je weblog,jaren geleden heb ik dat ook eens gedaan met iemand die dus een reis ging maken,via rusland,vietnam en nog vele andere landen , dat was erg leuk om te volgen, en met foto's erbij, hopelijk ga jij dat ook doen,maar voor je weggaat, zullen wij je nog wel zien, met je verjaardag, of wanneer je dat ook viert,
    Groetjes vanuit lelystad,
    Tiny en Jos.

  • 10 Juli 2010 - 07:46

    Heleen:

    Heeeee annette!

    ik zie aan de linkerkant van je blog staan: ik vertrek over 40 dagen. Bij mij is dat ondertussen veranderd in 25 dagen, dus het begint nu wel echt spannend te worden. Raakt het je al een beetje :P?

    Ik zie je vast wel een paar keer in argentinië, kunnen we lekker even bijkletsen in ons moedertaaltje

    Besos Heleen

    PS: cumpleaños por ti grado!

  • 17 Augustus 2010 - 19:47

    RIANCO:

    hoi Annette
    Bijna 19 aug....
    Koffer al gepakt ?!
    Neem je winterjas mee:)
    nog felicidades en bueno viaje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette

Actief sinds 27 Maart 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 29370

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Argentinië-Brazilië

19 Augustus 2010 - 15 Juli 2011

jaaruitwisseling naar Argentinië

Landen bezocht: