laatste nachtje thuis - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annette Dekker - WaarBenJij.nu laatste nachtje thuis - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annette Dekker - WaarBenJij.nu

laatste nachtje thuis

Door: Annette Dekker

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 Augustus 2010 | Nederland, Dronten

Het is al weer even geleden dat ik voor het laatst een verhaaltje heb geschreven.. dus waarom niet nu: de nacht voor vertrek. Want ja het is nu toch echt zover Vandaag (zo onderhand) 19 augustus is dan toch echt de dag waarop ik vertrek naar het mooie Argentinië!
Ik vlieg om 19.15 vanaf Schiphol (3 uur ’s midddags van huis weg) naar Madrid vanwaar ik om 00.20 weer verder vlieg naar Santiago de Chili. Hier mag ik maar liefst 6 uur wachten voordat mijn vlucht naar Córdoba vertrekt! En aangezien ik pas zolaat vlieg is mn koffer ook nog niet gepakt! Ik heb speciaal de logeerkamer ingericht met al mijn kleren+papieren+cadeautjes en andere spullen die ik mee wil nemen (Ik hoop echt zooo dat het gaat passen aangezien ik maar 20kilo mee mag). Dus morgen ochtend heb ik de eer om mn koffer te pakken en vanaf dan de klok goed in de gate te gaan houden.
Maarja ieder die weg gaat moet ook afscheid nemen.. Dat begon al tijdens de Meerpaaldagen (jaarlijks festival in Dronten) Vrienden gingen op vakantie of hadden andere plannen en konden dus zondags niet bij mn afscheidsfeest/verjaardag komen! Die dagen leek alles nog zover weg, ook zondags, pas ’s avonds begon het tot me door te dringen: ‘je moet nu echt afscheid nemen want je ziet ze niet meer voor volgend jaar juni/juli’ Iedereen die wilde mocht een berichtje achter laten op het ‘bord’, daarvoor wil ik jullie echt even bedanken: ontzettend leuk!! Maar natuurlijk ook voor de geweldige dag die ik heb gehad (ondanks het slechte weer).
En toestraks was het dan zover.. “m’n laatste avondmaal” haha, ik had speciaal gevraagd of dit bij oma en opa mocht en dan heerlijk hollands: aardappels-vlees-groente! Wat smaakte dat goed zeg!!
Toen we daarna thuis waren kwamen Niek, Job en Pleuni nog langs waarmee we (eindelijk) de film Avatar hebben gezien:P En ook nu weer afscheid nemen.. pff
Nou straks is het dan zover.. Ik word uitgezwaaid op Schiphol door mn ouders, broer en Pleuni, het zal niet gemakkelijk worden maar ik heb een top jaar in het vooruitzicht:D
Lieve mensen, Ik hoop jullie straks allemaal weer heel huids terug te zien! Pas goed op elkaar!
En ik zal jullie missen<3
Adios xx

  • 18 Augustus 2010 - 22:50

    Tiny V.d.Laan:

    Annette een hele goede vlucht. en dat wachten op
    santiago, dat is ook alweer een ervaring in een vreemd land, toitoitoi.

  • 19 Augustus 2010 - 04:58

    Doo Storimans:

    Veel succes!
    Haha, dat laatste maal is wel grappig, ik had Vlaamse friet >.<
    Kun je je koffer doorboeken, want als je zolang moet wachten, moet je nog 3 uur met je koffer zitten, voordat je in kan checken en dat hou je niet vol als je doodmoe bent...
    xXx Doo

  • 19 Augustus 2010 - 05:03

    Eric En Marjon:

    Hoi Annette!!
    Even nog een berichtje van ons. Net je verhaal gelezen. Je gaat lekker genieten daar in Argentinie en sta maar niet teveel stil bij de dingen die je achter laat. Maak je het jezelf te moeilijk. Een hele goede vlucht gewenst en sterkte met lange tussenstop!! Tot mails en maak er een TOPTIJD van. Straks wil je helemaal niet terug!!HA HA....... Liefs Eric en Marjon

  • 19 Augustus 2010 - 08:16

    Connie De Haas:

    Annette wij hopen dat alles in je koffer past en dat je een goeie reis mag hebben.
    Wij wensen je een mooie tijd daar.
    Doe de groeten aan Floor.

  • 19 Augustus 2010 - 13:06

    Corine:

    Hoi Annette,
    Leuk om je bericht weer te lezen. Nu gaat het dus echt beginnen. We wensen je een hele goede reis toe en een mooie start in Argentinië.
    Groeten van de Kuilboeren

  • 19 Augustus 2010 - 18:47

    Wilma De Vries:

    Annette, we hopen dat je een supertijd zult hebben in Argentinie. Doe "onze" Flor de groetjes van ons en geef haar een dikke knuffel.
    We zullen je volgen.

  • 19 Augustus 2010 - 20:34

    Coby, Jack En Jacko:

    Gelukkig was je je ticket (net) niet vergeten en had je je boardingpassen (net) op tijd gevonden, want je vlucht ging toch 1,5 uur later weg. Wij waren, ondanks de 27 km file nog net iets eerder thuis, dan dat jij de lucht in was. Hopelijk gaat de rest van je vlucht ook zo voorspoedig. We horen gauw weer van je!
    Liefs, Dekkers

  • 20 Augustus 2010 - 18:46

    Heleen:

    Heeeel veel succes met je vlucht! je hebt hetzelfde reisschema als mij en ik vertrok ook om 19:15! hopelijk krijg jij niet zoveel problemen als ik haha

    Kus
    Als je een mobiel gekocht hebt moet je het maar even zeggen, dan sms of bel ik je en dan kunnen we wat afspreken!
    Het rotaryweekend is trouwens ook in Carlos Paz, mijn geweldige stadje!

  • 20 Augustus 2010 - 20:31

    Coby En Jack:

    Annette is veilig aangekomen!

    Flor belde 10 minuten geleden dat Annette veilig is aangekomen in Cordoba. Flor was met haar familie ook op het vliegveld om Annette te begroeten. Beiden even gesproken en dat was zooo leuk!
    Verder gaan we maar skypen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette

Actief sinds 27 Maart 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 29312

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Argentinië-Brazilië

19 Augustus 2010 - 15 Juli 2011

jaaruitwisseling naar Argentinië

Landen bezocht: